Huawei HongMeng OS Review: cele mai cuprinzătoare informații despre sistemul de operare HongMeng

Revizuirea sistemului de operare Huawei HongMeng

Cele mai cuprinzătoare informații despre sistemul de operare HongMeng

„Hongmeng” este primul sistem de operare dezvoltat de către Huawei. Evident, odată ce sistemul Huawei OS Hongmeng are succes, va schimba foarte mult peisajul Internetului mobil. Recent, au fost multe și complicate știri despre noul sistem de operare Huawei Hongmeng. Aici vom sorta sistematic informațiile relevante despre Huawei Hongmeng Review și sperăm să oferim cititorilor cele mai cuprinzătoare informații despre sistemul de operare HongMeng..

Procesul de dezvoltare a sistemului de operare Huawei HongMeng

Din anul 2012, la începutul programului de cip auto-dezvoltat al Huawei, Fondatorul Huawei, dl. Ren gândiți-vă înainte și a cerut echipei de terminale Huawei să dezvolte propriul sistem de operare ca plan B sub numele Hongmeng și a fost în dezvoltare activă.

În 2018, interiorul sistemului de operare auto-dezvoltat al Huawei a fost extrem de secret, și a finalizat versiunea alfa. Numele a fost confirmat final Hongmeng, iar în august 24, a solicitat oficial înregistrarea mărcii „Huawei Hongmeng”..

Mai 17, 2019, la un seminar de vârf din industrie, Echipa de sistem de operare a Huawei a anunțat pentru prima dată că Huawei și-a dezvoltat propriul sistem de operare proprietar, Hongmeng.

Mai 24, 2019, Înregistrările publice ale biroului de mărci comerciale din China confirmă că Huawei a solicitat marca comercială pe numele Hongmeng i s-a acordat marca. Data aplicării Huawei Hongmeng este august 24, 2018, iar data anunțului de înregistrare este mai 14, 2019. Perioada de autorizare exclusivă este din mai 14, 2019 până în mai 13, 2029.

Mai 26, 2019, o știre că Huawei va susține o conferință de presă în Hong Kong în iunie 24 pentru a lansa oficial sistemul de operare Huawei Hongmeng a fost raportat de Malaysian Media.

Mai 27, 2019, persoanele interne au făcut public versiunea Beta a suprafeței de operare online.

Mai 28, 2019, Oficialul Huawei a anunțat că acum compania a înregistrat un nou nume pentru viitorul său sistem de operare ca “ARK NOI” in Europa, Huawei “Hongmeng OS” ar putea fi cunoscut ca “ARK NOI” la nivel global.

Ce înseamnă HongMeng numele sistemului de operare auto-dezvoltat Huawei

鸿蒙 se referă de fapt la o stare haotică înainte de formarea universului, care a fost transmisă de generații în generații în basmele populare antice ale taoismului.. Nume de cod 鸿蒙 sau HongMeng pentru sistemul de operare de la Huawei. Implicația este foarte evidentă, începutul lumii, Actualizare Vientiane, este dincolo de a face doar un înlocuitor Android. Huawei este o companie cu ambiții înalte. Speră să câștige primul loc în era Internetului mobil atât în ​​virtutea cipul Kirin, cât și a sistemului de operare proprietar al Huawei Hongmeng..

Care este diferența dintre Huawei HongMeng și Android?

1) Noul sistem de operare al Huawei Hongmeng este 60% Mai rapid decât Android

Fundația Huawei OS HongMeng este aceeași cu Android, bazat în principal pe platforma Linux. Dar din perspectiva proiectării sistemului, sistemul Android are multe neajunsuri. Bazat pe designul open source, sistemul generează o mulțime de gunoi în fiecare zi, ceea ce provoacă blocarea telefonului, va ocupa o cantitate mare de memorie, rezultând o memorie insuficientă în telefoanele mobile. Ca răspuns la acest punct de durere, Huawei HongMeng OS se bazează pe experiența APP IOS și este proiectat cu tehnologie de ultimă generație pentru a fi compatibil cu toate aplicațiile web pentru toate aplicațiile Android. Dacă aplicația Android este recompilată, performanța de rulare este îmbunătățită cu mai mult de 60% pe sistemul de operare Huawei. După accelerare, sistemul de operare alternativ Huawei este aproape sau chiar depășește sistemul iOS.

2) Sistemul de operare Huawei HongMeng are un ecosistem mai mare decât Android

Android este proiectat doar pentru Smartphone și Pad, dar HongMeng OS acceptă atât cipuri bazate pe X86, cât și cipuri bazate pe ARM. Sistemul de operare Huawei va fi compatibil cu toate telefoanele Huawei, tablete, televizor, și dispozitive purtabile. Merită menționat că sistemul de operare Huawei este compatibil și cu toate aplicațiile Android și toate aplicațiile web. Înseamnă că va forma un ecosistem care este mult mai mare decât un smartphone în viitor, iar impactul acestuia va fi extins la întregul hardware inteligent și sistemul IoT.

HongMeng va înlocui Android-ul în China? Fără îndoială

Această problemă ar trebui analizată cuprinzător din perspectiva tehnologiei pure și a politicii.

1) Vederi Pure Technology

Așa cum sa menționat mai sus, Huawei HongMeng OS are o îmbunătățire semnificativă față de Android atât în ​​ceea ce privește viteza de rulare, cât și în ecosistem. Dacă problema de compatibilitate a aplicației Android poate fi rezolvată perfect, atunci nu este absolut nicio problemă să înlocuiești Android din punct de vedere tehnic.

2) Politic vorbind

Ca S.U.A. Guvernul impune restricții din ce în ce mai stricte asupra producției tehnologice de la companiile chineze, este cu totul posibil ca guvernul chinez să forțeze toți producătorii chinezi de telefoane mobile să sprijine sistemul HongMeng. Producătorii chinezi de telefoane mobile produc 80% a întregii piețe de telefonie mobilă Android, ceea ce este o consecință dezastruoasă pentru Google. Chiar dacă guvernul chinez nu adoptă măsuri administrative coercitive, sub umbra suprimării lui Trump, diverși producători chinezi vor lua în considerare în mod inevitabil Planul B în mod spontan. Atâta timp cât Huawei deschide sistemul HongMeng și cipurile Kirin, fiecare producător cu siguranță îl va sprijini.

Prin urmare, putem spune că nu există nicio îndoială că HongMeng va înlocui Android în China. Ceea ce ar trebui să se îngrijoreze Google acum nu este statutul pieței chineze, ci vasta piață de peste mări.

Distribuie aceasta postare